Blogger Backgrounds

NURUL SYAFIQAH

NURUL SYAFIQAH

Friday, September 16, 2011

uNtUk PeRiNgAtAn...


    • Bila PERASAAN ini dipermainkan....
      Saya Marah..
      Saya Sakit Hati...
      Saya dah tawar hati...
      Saya rasa mmg patut saya xpercaya awak sepenuhnye...
      Tak sume perkara kite ley main2...lg2 hati dan perasaan manusia..
      Mungkin orang akan kate saya terlalu MENTAH dalam hal ni...
      Lau dikata camtu, saya akan jawap MEMANG P0N...
      Tapi saya xpeduli...lau saya xbersikap camni...saya akan dipijak...
      Saya xkesah orang kate saye JUAL MAHAL...
      Ngan orang mcam awak...mmg xpayah DISKAUN langsung!!
      Mule2 memang saya ade harapan untuk tu...
      Memang yek2 je saye...
      Mungkin SYOK SENDIRI...
      Takpe...
      Pengalaman memberi pengajaran...
      Pengajaran membuat kite berfikir...
      Lepas ni saye dah tak mau berharap lagi...
      XPE...XPE....
      Sabar..
      "Dan kami (Allah) akan memberikan balasan kepada orang yang bersabar itu pahala, menurut apa yang telah mereka kerjakan dengan sebaik-baiknya."
      [surah Nahl : 96]
      Saya rasa saya dah wat yang secukupnye untuk pulihkan kembali 'hubungan' ni...
      Sampai ke tahap i'm said 'it'...
      Tapi saya xmenyesal @ bengang ngn ape yang dh sy ucap tu...
      At least awak tau..tu je dah cukup...
      Hanya Allah yang tau perasaan saye skrg ni...
      Dah la ye...Lau our destiny are n0t to being together...
      So its okay...Allah tau yang terbaik untuk hambaNYA...
      kite perlu USAHA,DOA & TAWAKAL...
      ^___^

No comments:

Post a Comment